با من از ماه بگو

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام او...

مستوره
می نویسد
برای بخش پنهان لحظات

باغ برفی

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۵۹ ب.ظ

به او گفته بودم: بیا ببینمت..

به من گفته بود: هر وقت خوب شدم تو اولین کسی هستی که به ملاقاتش خواهد آمد...

به او گفته بودم: خوب شو... و پاییز امسال مرا به باغ انارتان ببر...


 

بهار بود...

پاییز از راه رسید...

فصل انار دارد تمام می شود و او به پیام های من جواب نمی دهد

پروانه ی من، کجای این دنیا هستی که من از تو بی خبرم؟

بیا... حتی اگر زمستان شد بیا. حتی اگر اناری در کار نبود بیا... سالم بیا و مرا به باغ برفی تان ببر...


 

 

برای سلامتی اش دعا کنید...
 

  • مداد رنگی

نظر (۲)

  • خرید خانه در استانبول
  • خیلی خوب و عالی بود

  • یک مامان فیلسوف
  • یه خدای خوب و مهربون هست که میشه روش کاملا حساب کرد.

    پاسخ:
    اوهوم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی