با من از ماه بگو

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام او...

مستوره
می نویسد
برای بخش پنهان لحظات

کمی مجردی

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ق.ظ

آخرِ آخرِ آخرش رو که ببینی دوست داشتن حرف اول رو می زنه... شما بگو خوش اومدن! چه فرقی میکنه!

تا از کسی خوشت نیاد نمیتونی بهش بله بگی. بله که جای خود داره ... بگو یک دقیقه روی خوش! که نصیب حضرت بیچاره اش نمیشه...

حالا تو هعی دلایل منطقی بچین که تصمیمت رو موجه جلوه بدی...

اصلا این سخت ترین قسمت ماجراس که بخوای برای همه توضیح بدی، مامان بابا عمه خاله زن عمو... تا فامیل درجه هفتم باید قانع بشه تو چرا به خواستگارت جواب منفی دادی. اصلا چرا باید قانع بشن؟

تخفیف میدیم، اصلا قصد دخالت ندارن و همشون نگرانن!  اما زیادی نگرانن...

زندگی فقط به ازدواج کردن نیست

نه ما بد شانسیم که تا حالا کسی وجودش رو نداشته که دلمون رو به دست بیاره ...

نه متاهلا هنر کردن که تو سن بیست سالگی کسی وارد زندگیشون شده که دوسش داشتن ...

آخرشم هیچ خبری نیست...

هممون می‌میرم :دی

به همین سادگی

به همین خوشمزگی

پ.ن. این پست غر زدن نیست، حداقل برای من یکی شده طنز مداوم! دیگه فقط می خندم.... الانم حالم خوبه. از مجردی هم راضی هستم و لذتشو می برم :)
فقط حیف میخورم برای عمری که اینجوری گذشت... که اونم دیگه مهم نیست، حال و آینده مهم تره.

  • مداد رنگی

ازدواج

دخترانه

روابط

نظر (۳)

سخت تر از اون اینه که نتونی خودتو قانع بکنی و بخوای برای خودت فلسفه بافی کنی
پاسخ:
من الان به درجه ای از عرفان! رسیدم که برای دلم هم شعور قائلم.... :)
سخت نگیر... مخصوصا به دلت هیچ وقت سخت نگیر... 
سلام
باشه
شما خوش شانس 
ما بی هنر :) 
زیاد سخت نگیرین، به قول دبیرذ بینش اسلامی مون اگه کسی 70 درصد معیارهایتون رو داشت و پاسخ می داد، بله رو بگین . 
بقیه اش رو خدا درست می کنه .

پاسخ:
سلام. البته منظورم خانما بودن اما بازم، ...  شما بی هنرا! ما از هر هفت دولت آزاد ها... خیلی هم خوبه :)
سلام عزیزم ... ببخشید برای این روزهای بی معرفتی من ....
من نمیدونم چرا تو این کشور مثلا مسلمون ما همه به همه چی آدم کار دارن ...
چرا لاغری؟
چرا دماغت گندس :)) ؟
چرا بچه نداری؟
چرا ازدواج نکردی؟
چرا درس نخوندی ؟
و ....
تا این جایی که چرا رنگ ابروهات سیر و بازه هم ببخشید پیش رفتن ...
از بس حرف شنیدم خواستم خودمو خالی کنم ...
های ....
شما هم دوست گل خودم به در و دروازه بودن گوشهات ادامه بده ...
دلمم برات تنگ شده خیلی .....
پاسخ:
سلام.... راست میگن خب آخه چرا دماغت گنده اس؟ :))
بیکارن ... حوصلشون سر میره به بقیه گیر میدن
بزن نصفشون کن :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی